4/29/2003

Ermmm. baru lepas beli nasi lemak kat makcik ngan pakcik tu. Pakcik ngan makcik tu dari dulu lagi dah ada. Sedari (sejak dari) kecik lagik. Dulu diorang pakai keter kapcai jer bawak nasik lemak diorang....tapi hari ni hamdillah... semakin lawa keter pakcik tu. Ahaks. Ini semuanya dari barakah yang Allah berikan kepada mereka. Mereka jujur dalam berniaga InsyaAllah. Nasik lemak diorang bagi pun tak pernah kurang. Setakat nih kalau makan leh ler kenyang satu harii. Erm mana tak nya, biasanya diorang 8.30-9.00 baru sampai. Belum sempat buat keluar barang dah ada ramai pelanggan kerumuni. Oklah main point dier...Hehe...dalam urusan kita seharian kita hendaklah jujur pasti akan berjaya walaupun pada mulanya kita susah. Erm.

No comments: