5/14/2003

Bismillahirrahmanirrahim. Ha aku cukup sedih harik nih dengan perangai aku. Teruk betul aku harik nih. Dah berapa orang dah aku terumpat atau terdengar umpatan. Susah lernih. Susah untuk aku jauhkan semua nih. Mula-mula setakat mintak pendapat lepas tu meleret-leret. Susah, aku nak pergi kang, takut diorang terasa. Al-maklumlah aku ler yang paling junior. Erm. harik nih kesilapan pertama yang aku buat adalah aku tersalah cakap. Erm aku cakap macam mana tah ngan Kak Ni. Dier terasa kot. Erm Aku betul-betul takder maksud nak cakap cam gitu. Ahaks. Dier kata aku dah pandai menjawab sekarang. Maybe sebab keadaaan sekarang. Erm Asabiyah. Ahaks. Junior sering dipersalahkan sejak kebelakangan nih. Tapi takper la semua tu berguna untuk kami. Semua yang anda lakukan kepada kami tu ada tujuan kan. Walaupun agak "skema", tapi ana pasti antum buat cam tu bersebab. Kita dah besar boleh fikir. Erm. Entah ler tahun lepas aku adalah pelajar, tahun nih aku adalah guru. Aku kena jaga semua nih. Tapi entah ler. Kang aku pergi mengasingkan diri kat library kang, diorang kata aku mengsingkan diri. Anti sosial. Erm astagfirullahal'azim. Aku tak tau lah. Erm. Aku sebelum aku bekerja benda-benda macam nih ler aku paling takut. Tikam daripada belakang. Isy sakit woo. Oklah lupakan soal kerja.

No comments: