5/15/2003

"Sayalah permata anak kesayangan,
kebanggaan ayah dan ibu
saya dibesarkan dengan kasih sayang
hanya yang terbaik untuk ku
menjadi harapan di masa hadapan
saya lah anak yang cemerlang."



Argh aku pening
aku tension
aku kecewa
kenapa
sehari suntuk air mata ku mengalir
sehari suntuk aku memendam rasa
pening pala aku.
Nanti ler aku tulis.
......>>>>>>>>>>>>>..................


Subuh tadih aku baru balik daripada Anjung Rahmat. Melarikan diri? Mungkin yer. Kenangan malam semalam begitu berbekas dihati. Kenangan semalam melukakan hati. Namun aku ingin mengambil yang jernih dulu.
Baiklah, malam semalam malam dinner, setelah bertungkus lumus sekian lama, akhirnya terlaksana juga malam itu. Terlesasi juga malam idaman semua. Aku... hanya memandang dari jauh. Namun aku ingin mencatat kenangan apa yang menarik semalam. Tak sangka juga rupanya abang Nizal Muhammad (pengacara tv 3 ) merupakan mantam pemimpin PEPIAS. Baiklah diringkas cerita, malam tadih semasa post motem abg fadil arshad telah membicarakan sesuatu yang memberi kesan dihatiku. Permulaan kata dier kata dier geram kat abg nizal rasa nak belasah sebab abg nizal merupakan pengerusi miss world ker apa tah. Namun disebalik tindakan abg nizal tu rupanya dier sedangkan misi dakwahnya. Sebenarnya malam tu ada bersama saudara gary yang berhajat memeluk islam tertepi setelah mengenali islam. Dipendekkan cerita daripada pertandingan ratu cantik tu lah abg nizal berdakwah kepada gary tu. So main point dier biar ler pendekatan tu pelbagai, dan jangan bersangka buruk. So abg fad ucapkan tahniah sebab sedikit sebanyak memberi gambaran yang baik dan memberi gambaran bahawa islam bukan ler agama yang tidak bertolak ansur. (abg gary turut ambik nama dan no tepon kumpulan mirwana).

No comments: