6/25/2003

Prestasi merosot. Aku dah tak larat dah. Banyak dugaan dan cabaran. Masa ngajar tadih pong aku ngantuk. Harapnya suruh budak buat latihan. Abis ler aku. Makan duit budak budak tu, tapi tak ngajar. Erm tak berkat. Serba tak kena sejak kebelakangan nih. Badan pun cepat letih. Panas lernih kat kl. Panas lagik hati aku. Benda yang aku jaga sebelum nih, seperti mengumpat. dengar umpatan semuanya aku langgar. Membicarakan hal orang lain nampaknya telah aku lakukan. Erm, benda yang paling aku benci sekali. Kenapa erk jadi macam nih. Kat mana silapnya? Erm. Mungkin aku salah jugak. Mungkin salah merka jugak. Mula-mula tak puas hati, lepas tu meleret-leret. Ya Allah aku tak nak jadi talam dua muka. Aku dah tak tahan dah nih. Aku tak suka berpura-pura lagik. Aku nak jadi diri aku. Manalah hilang diriku dulu. Mana? Mana? Dah

No comments: