7/28/2003

Banyak benda kena buat harik nih. Sepeninggalan Kak Ni ke Melaka, banyak benda yang perlu diuruskan. Aku tulis kat sinih sebab kalau aku tak buat aku akan malu. Hu HU

Ok lah mari mari kita buat

Mula-mula aku nak kumpulkan semua pustakawan. Person In Charge Alif ketua pustakaawan belah petang. Aku dah suruh dier kumpul nama tah dier buat ker tak. Ok lepas aku kumpulkan diorang nih, aku kena bahagikan diorang kepada beberapa kumpulan. 3 Kumpulan untuk projek 3 hari. AKu target 3 harik sahaja. Kumpulan pertama akan kemas library. Kumpulan kedua akan jual suratkhabar pintar. Kumpulan ketiga akan buat keratan akhbar. Aku akan pimpin ketiga-tiga kumpulan nih untuk 3 hari. (rampas kuasa Kak Ni sat ) hehehe. Kalau aku target 3 harik, mesti akan melebihi target hingga ke 5 hari. So aku target 3 harik jer.
Aku full gila erk harik nih. Nak kumpulkan diorang masa bila??? Erm, aku hajat nak gi lewat harik nih. Nak hilang ....apa erk nak cakap nih. OOoo nak hilang kan penat kot.

Aku(07:33 AM) :
Salam, pi Melaka elok-elok Kak Ni. Jgn risau sangat. Kak Ni pi carik ilmu
buat benda baik, InsyaALlah Allah jaga urusan Kak Ni.
SMS Messages - Kak Ni (07:42 AM) :
Tq, doakan agar sukses. Jgn lupa tlg jual s.khabar key- in slip kerja. Tlg send sms pkl 6 pg risau bangun lambat sbb tidoq tilam empuk aircond. Bye.
Aku(07:44 AM) :
InsyaAllah. Hu hu hu dasyat tu. siap kirim kerja. hehe takper jangan risau, saya akan rampas kuasa Kak Ni seminggu nih. (;

Ok sambung-sambung apa erk aku nak cakap erk. Selalu cam gitu. lupa lahh. ayooo. Ha harik nih, aku kena siapkan buku rekod untuk seminggu harik nih. Ok lah tu. Jangan tangguh-tangguh lagik..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No comments: