7/04/2003

OGOS

* Suka berlawak. <-----
* Mudah tertawan padanya. <----
* Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain. <----
* Berani dan tidak tahu takut. <----
* Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan. <----
* Pandai memujuk orang lain. <----
* Terlalu pemurah & bersikap ego. <----
* Nilai harga diri yang sangat tinggi.<----
* Dahagakan pujian. <----
* Semangat juang yang luar biasa. <----
* Cepat marah & mudah mengamuk.<----
* Mudah marah apabila cakapnya dilawan. <----
* Sangat cemburu. <----
* Daya pemerhatian yang tajam & teliti. <----
* Cepat berfikir. <----
* Fikiran yang berdikari. <----
* Suka memimpin & dipimpin. <----
* Sifat suka berangan.<----
* Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.<----
* Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.<----
* Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.<----
* Belajar untuk bertenang.<----
* Sikap kelam kabut.<----
* Romantik, pengasih dan penyayang.<----
* Suka mencari kawan <----



Hampeh. Ahaks. Erm. Aku dah tamatkan krisis dengan Mr. August. Ahaks. Kali terakhir. Tapi memang aku akui aku yang silap. Aku silap masuk kelas dier. Erm. Jadual bertukar. Aku konfius jugak. Lantakler. Rasa bersalah sebab bila blah dari kelas tu tanpa mintak maaf kat dier sebab tersalah masuk kelas. Selamba jer aku pergi. Heheh orang dah terbobok. Ahaks. Last-last aku tak leh nak buat kerja. Erm. Nak ngajar pun tak leh. Aku pun kirim massage melalui budak. Mr August saya mintak maaf ler sebab tersalah masuk kelas awak. Lepas tu aku kata harik tu salah paham jer. Massage aku berbalas. Ingat ker dier tulis apa. Berdebar jugak aku nak baca. Hehehe. " saya ccol ajer blah blah .........saya pun tak suka lukakan hati orang, takper la dier kata, jadikan pengalaman nih sebagai pengalaman guru sandaran. Ahaks. Dier kata lagik, kalau nak tau diri saya yang sebenarnya tengok kat papan kaunseling. Rahsia bulan kelahiran oleh Fadhilah Kamsah. Dier tulis 99.9% betui. Ahaks. Adui.
Erm, walaupun ucapan maaf telah terlerai, tapi rasanya aku tak sanggup nak pandang muka dier. Nak tegur pun aku rasa tak mampu. Ahaks. Takper la.

No comments: