9/16/2003

Aha biarkan ia berlalu....erm tah ler ...Allah nak hapuskan dosa-dosa aku.. dah lama giler aku tak sakit ..maknanya Allah ingat kat aku lah tuh erk...erm InsyaAllah...Aha aku cadang nak ponteng dua harik..tapi tak lah cam mana..boring giler dok rumah..asyik tenet jersss....boring tak tak boringggg.. aku terlalu bergantung pada orang ker??? Erm..patutnya aku hanya mengadu pada ALlah...aha sekarang semua dah open giler...Saat sakit nih rasa cam over lak tahap kesensitifan akuu..ermm..tadik tengok web sek lama.. teringat guru lama berjasa pada ku. teringin nak jadi macam mereka.. mereka tarbiah aku dari ilmu duniawi..mereka bagik jugak aku ilmu ukhrawi..aku lak nak bagik apa kat anak-anak murid aku?? aha...dah ler...merapu jer nihhhh..mantap mumtazahhh mantap sikittttttttttttttt. baru sikit jer nih.

No comments: