9/15/2003

Assalamualaikum, lama tak mencoret walaupun cuti menyinggah hidup ini. Aha. Tempat melepaskan geram kot. Kalau tak geram takder la nak tulis ehehe. Erm hujung bulan september nih banyak perpisahan akan berlaku. Perpisahan dengan kelas madam maznah, perpisahan dengan kelas-kelas aku yang lain dan paling tak bestnya ermmm takper la abaikan. Cuti makin nak dekat, tadi masa hantar adik pi sekolah aku ternampk budak-budak bersih mukanya, senyum, penuh gurauan. YA Allah kau tau jer aku rindu pada saaat-saat macam gitu. Rasa nak pi sekolah cepat-cepat tengok kelatah budak-budak, walaupun hakikatnya aku tak bermaya sebenarnya, erm nak menghadapi bebanan yang sebakul kat sekolah tuh. Ahaks.

Isu blog apa perspektif anda mumtazah?
Sebenarnya dengan takdir Allah aku jadi macam ginih. Asbabnya adalah daripada blog jugak. Banyak benda yang merangsang aku sebenarnya untuk terus bangun. Contohnya blog nummer. Ahaks aku tak kan kuar sebenarnya jadi guru sandaran mintak dari sekolah ke sekolah " ada nak guru tak" aku memang seorang yang pemalu, tapi benda-benda nih lah semuanya yang menaikan semangat aku. Aku rasa tercabar bila aku terbaca blog iznan masa abis spm dier pi dari sekolah ker sekolah tanya sama ada boleh tak buat program motivasi. Kalau dier habis form 5 masa tuh umr dier mungkin 17+++ kenapa aku sewaktu tu umur 19 tak boleh buat cam gitu maksud aku lawan perasaan malu aku. Aku jeles tengok Kak Tun masa dier tulis kat blog dier dier solat Duhaa, bangun malam, semua tuh aku jeles, maka secara tak langsung mempengaruhi aku untuk buat. Seorang lagik yang dah tutup blog yg turut berjasa ialah rafique. Erm tapi blog dier pun dah takder kan. Ahaks. Takper la. yang penting korang semua tahu yang korang telah berjaya merubah kehidupan orang yang bernama "mumtazah". Inilah salah satu rahmah dan kasih sayang ALlah kat aku. Di zaman kejatuhan aku, Allah kurniakan orang-orang macam ginih untuk menguatkan aku. Allah tak biar aku tergolek-golek lepas aku terjatuh. Ya ALlah. ..... Depends lah. Ada kebaikan ada keburukan. Erm semua benda pun ada kebaikan ada keburukan kan. tah ler.

No comments: