9/21/2003

Salaam, aha erm..malas ler nak citer pasal sate tuh kan jadik sate lak. Hehe. Erm
Menjadikan satu impian satu realiti..memang harus mengecapi kepayahan. Tadik belajar director ngan cikgu khalil.z director 8.5, fenin den dibuatnya...paling tuff ler sebab kena guna kreativiti benda yang paling saya lemah sekali....Emosi masih tak stabil...tahap kesensetifan masih ada..orang sakit nih lebih sensitif..rasa nak marah jersss. hehe...tak khusyuk jer belajar tadik, campur ngan pening bau asap...ish ish ish....nasib ler baik encik khalil nih penyabar orangnya..walaupun dier tak berapa sihat..layan jugak anak murid dier....yang hyperaktif nih.heheheh...Patut tiru sikap encik khalil...cukup sabar...sapa dapat dier..uiks..untung..ehehehe..ermm yang aku respek walaupun kita org dok belajar benda komputer komputer nih, tapi dalam sesi pengajaran dier..tak pernah dier lupa bagik nasihat kat kitaorang..pernah sekali dier bangkit kan satu fakta ker apa tah..dier kata salah satu punca kenapa budak lelaki tuh jadi lembut...adalah daripada ibu-bapanya..Aha kenapa tuh?? Dier kata...mungkin ibu bapa si lembut nih...pernah mengejek orang lembut yang lain...maka anak dier jadik lembut lah...so dier kata..jangan lah ejek..dier kata cuba bantu sedaya yang mungkin..kalau tak suka biarlah setakat dalam hati..jangan ejek pulak dier kata...nanti tertimpa atas kita pulak...

No comments: