9/27/2003

Salaam...erm lama..tak larat nak nak hadap komputer lelama dan menaip..rasa cam nak muntah..kat sekolah kena key in..kena taip majalah sekolah..sian Kak Nida..doakan dier..moga dier tabah InsyaALlah..apa yang dier taip..semua hilang...aduss..keadaan kelam kabut sedikit...sejak kebelakangan nih...

Minggu depan minggu yang menakutkan..minggu yang akan membuatkan aku muntah...warghhhh...tapi...aku tak tension takper la..aku dah pesan dah kat depa..kak...saya nih bukan jenis yang boleh tension-tension....kalau saya tension...saya dah tak leh buat apa.....blank...saya akan TIDUR...hehehe...Mungkin diorang paham...so dalam keadaan yang tak tertekan nih...aku masih boleh kawal emosi aku..InsyaALlah....
doakan.

Di apit kenangan lama

Uishhhh dalam aku buat benda nih semua...semua mengingatkan masa tingkatan 6 lepas...banyak kenangan...walaupun pahit....tapi..banyak hikmah..adus...Kak Lin rindu ler kat adik adik Kak Lin...wa....ustazah Rohana....Ustazah fadhilah....harap adik adik Kak Lin tuh sihat sokmo....sedih..ukhwah antara kami memang rapat apatah lagik kami satu wadah..erm...tak mengapa berlainan wadah..tapi satu tujuan..aku banyak belajar..aku banyak mengajar...tak sangka...tahun lepas aku adalah pelajar..tahun nih aku adalah pengajar...setiap perkara ada hikmahnya InsyaAllah....

Semoga kita berjumpa lagik InsyaAllah
Aha..Kak Tun ...rasanya saya tak sempat ucapkan selamat pergi...erm kat sinih pun ok kan?? Ok ler..InsyaAllah..kita masih boleh bertemu di ym kan??? Aha.. jangan lupa..bawak balik hadiah kat saya tahun depan...InsyaAllah..hehehe. Ok Selamat berjuang...semoga tabah selalu InsyaAllah...Wassalam

Okes nak khabar blog....http://usrah-kita.blogspot.com/

Rasanya cukup ler setakat nih..Doakan saya semua...Maaf salah dan silap..Wassalam


No comments: