9/19/2003

Salaam..aha kekelas tadik..hamdillah berjaya jugak aku habiskan kelas tuh malam nih. Aku hampir-hampir surrender jer mula mula sampai nak kuar dah ayat nih "teacher may i go home, i fell sick" tah betul ker tidak grammar tuh..sakit kaki tetiba kena aircond..bisa jugak aircond nih...hamdillah ler madam Maznah tuh pandai tackle kelas..kalau idak dah lama dah ...ehehe...
Sedih lak tetiba nak tinggalkan kelas tuh...aha..tadik present pasal festival..kena puji lakkk selalu kena tibaii..heheh kena marah..(marah tandanya SAYANG) rasa best lakkk. Hehe. Masa berjalan balikk.. aku jalan ngan kak **** aha bincang pasal sambung belajar.. melarat-larat sampai bab kahwin..erm..ISH..dah dewasa rupanya aku..dah leh kahwin erk..masih tak sedar dirih..heheh.
Dah ler nak tidur.. Bye..kepada yang sakit..saya ucapkan semoga sembut..moga ceria selalu..dan maafkan ler salah dan silap saya yer. Bye..

No comments: