10/15/2003

Bismillahirahmanirrahim....

Tiba-tiba punya pasal


Tiba-tiba aku nak masuk blog...nak menulis semula
setelah lama hilang entah ke mana...

Tiba-tiba tadi aku pening kepala..pusing satu dunia
sebab banyak berfikir kot....

Tiba-tiba aku rasa sedih....awatler hang tak ikut cakap mak
kang menyesal tak sudah..serabut kepala...

Tiba-tiba aku rasa cam nak nangis, nak merajuk ....
sebab ada orang tak layan aku...tapi masa susah carik aku

Tiba-tiba aku fikir balik apahal lak nak merajuk-rajuk...
lagak seperti budak berhingus.....

Tiba-tiba aku fikir balik...tak baik ler aku fikir negatif...
aku dah besar...matanglah sikit oiiii....

Tiba-tiba aku rasa nak ............

ok ler....cukupler melalut tuh.....entah lah.........pening pala...pusing pala nih...first time jadih cam ginih...tiba-tiba kepala nih memusing...............tak larat ..nak muntah pun ada....hamdillah harik nih ngjar dua kelas jer..ganti satu kelas...
lepas habis kelas..masuk surau..rehatkan pala hotak..............balik cepat cepat carik coklat kat kedai mamak..ehehe

Erm.......tader apa yang menarik...cuma sejak dua menjak nih keletihan...banyak kerja menuntut tenaga...hamdilllah..sekarang dah kurang sedikit..

Argh...rasa sejak kerja nih..aku banyak ler tambah saham dosa...........aku perasan diri nih cam makin harik cenderung kearah lagho.........dah pandai curi-curi dengar lagu jiwang-jiwang....sekali dengar lagu tuh..cam best jer....erm..tapi aku tau..mesti effect kat hati nanti...lepas tuh tumbuh titik hitam...lepas tuh kata-kata kita dah takder hikmah...lepas tuh kelakuan kita jadi hodoh.............LAgho...orang lain aku tengok still istiqamah...tak pun semakin bertambah amalan...dari tudung biasa ke tudung labuh..nih tak aku lain pulak...dari tudung labuh pi tudung tiga segi.........ermmmm apa nak jadi aku pun tak tau.....

No comments: