10/27/2003

Erm...Salaam....lama tak menjengah masuk...banyak perkara yang berlaku sebenarnya..mula-mula sibuk ngan budak periksa..lepas tuh sibuk ngan library...lepas tuh sibuk ngan projek final..kena bentang 8/11/2003 InsyaAllah...nak dekat dah nih...Harik nih cuti..sebab tuh berkesempatan ...hamdillah....

Kita kena rebut semuanya..bila benda tuh ada pada tangan kita...hargailah..kerana ia tak selamanya berada dekat dengan kita...mana tau...Allah tarik balik untuk uji kesabaran kita...ermm..Macam tak percaya...orang yang dekat ngan aku akan pergi ke tempat lain........ermm.. moga dier berjaya...Kak Zura dah beranak..baby greenseason erk Kak Zura...ehehhe..Kak Zura dah kuar darah masa hari rabu lepas...pergi hotel greenseason hari khamis...memula kak zura ingat melepas nak pi sana...hamdillah rexeki dier...hari khamis malam jumaat dier beranak..940 malam dier kata..dier call aku..baru bangun tidur masa tuh...cam tak caya.eheheh..sedih...sebenarnya aku suruh Kak Zura beranak lepas Cuti.heheheh...sunyi ler aku nanti...kat sekolah bila dier takder..takder teman ketawa...takder teman nangais...hehehe...takper la...Allah uji kita di sini erk.. Tak tau tahun depan cam mana pulak...Ermm nak ssambung ker tak nak??? Tak tau lah...Wallahualam...erm

Hari Khamis lepas hari kanak-kanak kat sekolah..hari sabtu ngan ahad hari keluarga PEPIAS...yang mana merapatkan aku semula ngan sahabat aku..hahahha...ermm hamdillahh...kami berpisah kerana PEPIAS...kami bertemu kerana PEPIAS
sebenrnya tulah cerita sedih aku kat anjung rahmat...rasanya aku pernah citer. Hahahah lupakan lah..Syaitan nih jahat...harik nih baru aku perasan perangkap syaitan...Syaitan jeles...ermm kami bersahabat kerana kami mempunyai satu tujuan...mungkin kerana tujuan kami....syaitan cuba memisahkan kami..ehehe aku pun kurang iman kot..sebab tuh termakan pujukan syaitan laknatullah tuh..eheheh Anyway..setiap yang berlaku ada hikmahnya.....terimalah seadanya..

Rasa nak tayang jer gambar peristiwa yang berlaku kat sinih..tapi tak belajar lagik cam mana...InsyaAllah..nanti ler.. tak janji erk..

Oklah doakan saya erk semua...supaya dapat the best...........InsyaALlah.. Kak Tun..mintak maaf bebanyak sebab lama giler menyepi....kawan kawan lain...samurice timer kasih erk...dan semualah... tak tersebut...Doakan saya...eh rasa cam gemuk ler sekarang saya Kak Tun.hehehhee..Usrah dua kali dah tak join.........ermm.. ok lah bye...

No comments: