11/29/2003

Hamdillah hidup lagik harik nih. Line dimalaysa tak berapa elok yang hampir mengugat kesabaran aku. Semalam kuar pergi barang keperluan yang tak cukup...masa tengah pilih-pilih buku tetiba ada orang cuit aku..Ya Allah..kawan lama..aku tergamam.dier hulur tangan. Aku cam tak caya. Dan dengan terkejutnya aku salaam. Sebenarnya aku baru teringat kat dier. Dier lah sahabatku. Rindu sungguh padanya. Tapi aku ada sedikit geram dengannya..Massage aku tak berbalas. You ow me my friend. :D. Kekadang aku cuba sedapkan hati..kredit takder kot..takpun tepon dier tak leh msg kot.hehehe..tapi kekadang geram. Hehehe."kita akan bersua lagik mengubat rindu...huhuhu InsyaAllah. Bukannya jauh sangat rumah dier ngan rumah aku..tapi aku kedemanan di hari raya..tak mampu kemana-mana.

Erm..sahabat aku yang sorang nih memang aku rindu kat dier lebih-lebih lagik bila kat dungun..terasa betul bila keseorangan nih..Macam mana tak ingat..kami sama-sama kemana-mana. Dulu masa sekolah kalau ada gabungan kak L*n ngan Kak *u pasti program jadik gempak..kalau kami bercerai..maksud aku kalau aku jalan sorang sorang pasti orang ke cikgu ker makcik tukang sapu ker mesti tanya sahabat aku tuh mana..tak kan nak berkepit selalu kot. Masing-masing ada hal peribadi sendiri. Sahabat tu adalah kekuatan aku dan aku adalah kekuatan dier. Bila aku lemah dier yang kuatkan aku dan bila dier kebluran aku akan terangkan. Ermmm..aku rindukan suasana macma tuh sebenarnya yang aku tak terjumpa lagik kat uitm dungun tuh. Bukan senang nak cari seorang sahabat nih. Bukan senang nak mempercayai orang macam kita mempercayai diri kita sendiri. Aku rindukan orang yang sanggup marah bila aku buat kesilapan..aku rindukan semua tuh.. Lain pulak kat sinih..persis ......entahlah...aku kena kuatkan diri bergaul ngan orang-orang kat sinih batch aku yang nampaknya macam sosial sikit. Untuk Intake November nih uitm dungun ambik budak-budak pantai barat majoritinya..so paham-paham..pening..sama ada aku kuat atau aku tewas. Surau kat kolej yang aku duduk sedih aku tengok.. Lawa surau tuh tapi KOSONG...argh..erm.aktiviti kerohanian tak berjalan di surau kolej tapi kalau kat masjid tuh hamdillah aku tengok ok..

Takper la..mungkin aku tak paham lagik keadaan kat sana macam mana. Mungkin aku tak jumpa lagik apa yg patut aku jumpa..Argh macam lah aku baik sangat...aku pun sama jugak....

>>>>


Kiter citer pasal raya pulak erk. Erm..Fisrt sekali nak ucap timer kasih kat Nicknacks..Nummer and Swallow sebab call saya masa nak raya ngan masa pagi raya...maaf ler saya nih tak reti nak cakap ngan orang..Ada masalah komunikasi..sejak dulu lagik ehehhee. terharu sungguh..diorang tepon dari jauh nak ucap selamat hari raya..Erm hamdillah Allah temukan aku ngan orang orang cam ginih..rasanya nummer yang saksikan semua keadaan aku kan..daripada saaat aku kejatuhan sampai ler sampai aku jadi macam ginih..Terus terang..aku banyak dapat daripada mereka nih..Moga mereka berjaya dunia dan Akhirat. Ameen..Kekadang aku terasa kekuatan dan aku ambil kekuatan daripada blog-blog mereka..Seronok jugak kekadang aku macam pergi seluruh negara...us ireand..german..dan macam macam lagik bila aku baca blog mereka...Takper la. Moga mereka kuat..Alhamdulillah Allah tak biarkan aku keseorangan. Teruskan perjuangan ya! ok lah rasanya nak undurkan diri...Maaf salah dan silap. Assalamualaikum

No comments: