11/20/2003

Salaam...
harik nih dah masuk hari keberapa dah sejak 9/11 yang lepas masuk kat sinih..Erm aku boring dah tahap maksimum dah nih sampai ke tahap sanggup berjalan jauh semata-mata hendak ke cc...orang kat kolej dah ramai dah pulang ke kampung halaman masing masing..cuma aku jer dan beberapa kerat yang lain yang masih tersadai kat kolej redang yang semestinya tak rendang. huh..hamdillah..tadik masa perjalanan nak jemur kain terserempak ngan kawan dari sarawak..tanya dier balik kl ker tak? Dalam aku kesedihan ada lagik yang sedih..anak dagang ditempat orang..Kawan aku tuh tumpang kawan dier raya kat kelantan sebab tak dapat tiket.Erm satu lagik masa aku tengok iklan raya kat tv..dengar keluhan kat belakang aku..Oit sedih oi..lebih kurang cam gituh ler..aku tanya dier student part berapa dier kata part satu. Asal mana..katanya Sarawak.Tak balik ker??tak dier kata..Abis tuh duduk kat mana erk? Aku tanya agik..Dier kata duduk kat kolej..uish sayu lak rasa hati..sian kat diorang..tapi biasanya orang orang yang susah macam nih lah semata-mata nak belajar sanggup tak beraya..berada kat rantau orang biasanya akan berjaya kan. Samalah ngan akak akak ngan abang-abang kat luar negara erk..Jangan sedih-sedih..nanti orang on internet masa raya..boleh ler borak ngan orang. :D

Oklah rasanya tak lambat nak ucapkan selamat berpuasa..selamat hari raya untuk budak kecik jer..ehehe..sedih ramdhan nak pergi..rasanya ramadhan nih lah ana paling teruk sekali..ngaji pun tak habis satu quran lagik..rasa cam tak best jer nak raya sebab quran tak dapat khatam. Sembahyang terawih pun ada termiss satu malam..uish.Takper la..jangan berputus asa kan??? Ok lah semoga selamat semuanya InsyaAllah. Wassalam..Oit kak tun..dan semua rindu lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

No comments: