1/19/2004

Assalamualaikum

Syukur pada Allah, sedikit demi sedikit kekusutan yang bersarang dalam hati nih hilang...Moga Allah permudahkan...Hari minggu hari yang padat..orang lain pasti sedang ulit dikatil...sedang sibuk di meja mengulangkaji pelajaran..tapi aku..lain pulak ceritanya...Dari pagi hingga kemalam jadualku padat..dengan latihan bakal komander...

Ahad kelmarin ada test..dan tadik baru habis quiz dan presentation...sebenarnya aku kusut dua tiga hari lepas dengan perbentangan..nak harap aku buat semua memang aku tak mampu..dalam masa yang singkat dan dalam keadaaan aku kesuntukan masa memang aku tak mampu...rasa nak marah kat ahli kumpulan lain memang meluap-luap...disket kumpulan dipegang lama-lama tapi..tak dibuat kerjanya....rasa macam...tapi bila difikir-fikir aku pun bersalah jugak..dan memang bersalah..kusut aku sekejap memikirkan 30 markah tuh..ermm...cuma pengajaran daripada nih semua..kalau rasa mereka tak kisah lain kali ko cepat-cepat ler ambik disket tuh dan buat tak peduli..asalkan benda tuh siap dan semua orang puas hati...biarler aku penat sorang tapi diorang pun dapat hasil..aku tak kisah..daripada buat aku macam ginih..tersepit dengan ruang masa yang terbatas.........waaaaaaaaaa
sambung malam nanti..i/Allah

No comments: