1/09/2004

Erm salam..menghitung..ahaks........

takper la...erm..banyak sebenarnya yang terpendam dalam hati nih..kecewa ajer semalam aku...kecewa aku sekejap bila orang yang selama nih aku percaya dan aku yakin tetiba buat aku rasa cam hampeh........ehehe..apa benda lah aku nih..mengharap sesuatu yang baik..tetapi aku sendiri tak lakukan yang tak baik...mengharapkan orang tak mengewakan aku tetapi aku sendiri kekadang kecewakan orang dengan tingkah laku aku yang pelik..Aku tak tau ler aku nih jenis macam mana..erm mungkin aku tak nak menyusahkan orang...erm..Kawan-kawan aku selalu tanya..kenapa jalan sorang-sorang...kenapa tak dalam group..erm...kekaadang benda nih jadi tekanan kat aku..tak kan ler sebab aku jalan sorang aku nih ....actually diorang nih kesian kat aku kot..TAPI sebenarnya aku kesian kat diorang..buat semua benda nak berteman nak berkawan..kalau kawan tak mau kita pun tak mau ler..padahal dalam hati kecewanya tak dapat buat benda tuh..erm bila fikir benda niih<--kekadang buat aku tension jap..ermmmmm

Ahaks..tadik aku masuk bersama geng CBK<--Calon Bakal Komander Kesatria masuk hutan..kira-kira satu jam lebih mengikut kiraaan aku kami masuk dalam hutan dengan mendaki dan menurun curam..Kalau nak kira masuk dan lalu pantai..redah sungai..kat telok gadung..Ya ALlah lawa sungguh kat sana..Aku leeh nampak laut China Selatan..biru kehijauan..ahaks..termegah jap aku tadik ..tak tau kenapa...dah lama tak exercise kot...erm...Perjalanan tadik mula pukul 800+++sampai kat kul 1200 campur rehat semua tuh ler...Laluan kami adalah dari KAFE REDANG---->KOLEJ TENGGOL---->KOLEJ GEMIA---->Masuk hutan dan tembus kat TELOK GADUNG dan terus melalui KOLEJ PERHENTIAN /DUYONG--->KOLEJ KAPAS----->....erm..segar rasa badan tadik rasa cam siht sebab kuar peluh..hamdillah dapat seseatu baru harik nih..

Nak tau apa yang aku kecewa sekali ngan kaum lagik satu??ehehe KECEWANYA aku kalau kaum adam tuh merokok..baru jer nak sandarkan harapan..chewaah tetiaba dapat tau merokok..alamak...erm..takper la..

http://www.perpustakaan-islam.com/.

Ahaks..semua orang kata aku pendiam...EXpecially pensyarah..ehehe tetiba bila dah kenal..aku bukan PENDIAM..cuma malas nak cakap...ermmm ..aku rasalah kan..eheheh..Apalah aku ngarut nih..ermm. Takper la..Sampai kat snih..maaf salah dan silap..

BOLEH TAK BAGI PANDANGAN TENTANG KALAU MISALNYA KITA LEBIH MEMILIH UTK KESEORANGAN (NOT ALL TIME) ok ker??Ker cam mana??Ker elok cam mana?

No comments: