1/29/2004

Erm...kampus dah sunyi..ramai dah balik semalam....erm tah perasaan aku sekarang cam mana.mungkin aku terganggu dengan beberapa perkara...rasa nak balik tuh macam takder....akibat semalam kot....sejak kebelakangan nih aku asyik cerita pasal komander dan benda tah apa apa tah...Erm..memang aku lasak...dan aku sebenarnya nak isi masa aku dengan join benda benda macam tuh....kalau aku dok saja..aku akan rasa kebosanan...Erm..bukan nak menunjuk atau apa-apa sesiapa..cuma aku rasa tah ler....cam tak best jer...rasa tak sedap hati pun ada...ish....

Erm...tetiba aku rasa sedih dan tetiba bosan tuh meluap-luap..geram pun ada kot...ngan komander2 tuh...mungkin bahana kasih sayang seorang kakak kepada adik-adik tuh dah tumbuh dah dalam diri aku...aku tak leh lihat adik-adik aku kesakitan....di buli...walaupun aku cuba positifkan diri...diorang buat tuh bersebab...tah rasa geram...dan bila komander tuh senyum..rasa macam senyum tuh menyindir aku...tah apa apa tah aku memalut nih....

Kesimpulannya..aku menyampah tengok sorang komander tuh....ehehehe..dah ler..macam ler orang lain tak menyapah tengok ko mumtazah..cehhhh...Disebalik menyampah tuh..rindu pulak kalau lama tak kena buli atau pun tak jumpa...rasa menyengat jer keakraban tuh...yer lah adik beradik..ha jangan salah paham pulak tok. :D

Erm..hanpir dua tahun ker setahun lebih dah...rasanya dah dua tahun kot...aku menceburkan diri dalam bab blog memblog nih...banyak faedah yang aku dapat daripada orang lain...sampai ke tahap ada kembar tuh...ehehehee..takper la...Erm. Terus terang..walaupun aku tak kenal mereka nih..tapi aku ermmm sebenarnya terhutang budi kepada mereka....erm rasa semacam benda nih telah diaturkan oleh Allah.. Aku betul terhutang budi kepada Allah...Banyak sungguh tuhanku berikan kepada ku..tapi apa yang aku beri pula??? Hanya lah ....tah...

Melewati episod hidup aku..dari mula hingga akhir..dan saaat aku rasa macam....rasa macam desprate sanngat... Allah kurniakan aku kawan-kawan yang aku anggap sebagai teman sejati...disaaat aku kensunyiaan dari nasihat..ramai yang menghiburkan aku dengan nasihat..Yang paling aku bangga sekali ada kawan seperti tok...yang sanggup tegur aku..walaupun aku dok jauh dan aku pun mana kenal dier....banyak lagi insan yang telah berjasa...dari bulan 3 tahun 2002 aku memula sekali kenal ngan saudara annam..banyak benda aku tanya pada dier...selepas tuh azzam ...selepas tuh ustad lepas tuh tok penghulu selepas tuh kak tun...dan banyak lagikk ler...banyak aku dapat belajar daripada mereka...(WOI APA AKU MEREPEK NIH) ..
erm

No comments: