2/12/2004

Bicara orang PENING.....



Aku pening kepala…kepala aku pening…pening kepala aku…sama jer la..maknannya aku pening kepala…tapi sekarang nih kepala aku pusing…berpusing-pusing kepala aku…sama jer la..kepala aku berpusing-pusing…..Hari ini aku banyak marah..banyak marah betul aku harik nih…maknanya aku banyak marah …orang marah adalah orang yang menunjukkan kebodahannya…maknanya aku bodohlah kan….
Kepala aku pusing….kenapa kepala aku pusing…pusing-pusing..aku pun terpusing….aku mengeluh ker???tak rela ker??…sekarang aku mengeluh…maknanya aku tak sabar…Allah tak suka orang tak sabar…maknanya Allah tak suka aku..sebab aku tak sabar…..Ya Allah…kau kuatkan jiwa aku…

Lama aku tak masuk sinih….kat siniih dah lama aku tak masuk..samalah tuh..aku dah lama tak masuk…kenapa aku dah lama tak masuk???Kenapa aku tak masuk dah lama….aku sibuk …ker sibuk ker aku???Tah…aku tak tau….Tak tau ker aku??

aku nak berenti tulis...sebab aku dalam lab..lab dah nak tutup..kenapa tutp sebab hari nih sekrat hari.Jag adiri semua..doakan aku...assalamualaikum...sayang korang....


No comments: