12/02/2004

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:

Laman Web Menarik Hari Ini:

Pengajaran hari ini: Sin Aliff Baa Aliff Raa

Apa perasaaan anda, bila anda target hendak buat sesuatu kerja dimasa dan disesautu tempat, tiba-tiba anda tidak dapat yang anda hendak itu. Geramnya <---Itu jawapan aku.
Hehe.

Aku nak download benda, tapi aku tak dapat download, tah apa tah komputer library ni pasang program security, even nak download benda ilmiah pun tak boleh. Macam mana nak lahirkan graduan yang maju kalau semuanya disekat-sekat. <---Kenyataan Geram

Ada masa sejam, patutnya ada backup planning. Kalau tak dapat download aku nak buat apa, last-last hanya meninjau-ninjau laman web tah sapa-sapa tah. Aku sendiri rasa macam diri ini tak tahu nak apa. Rasa macam kehampehan tu berada dalam keadaan yang maksimum.

Aku nak stop, sebelum aku tak tahu apa yang aku tulis. Maaf slah dan silap. Wassalam

No comments: