2/12/2006

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:
Perpustakaan

Laman Web Menarik Hari Ini

Pengajaran hari ini
"Bila kita buat orang lain, tunggulah masa untuk kita dibuat orang pula"
Hari ini
13Muharram1426/12Februari2006



Subuh



Zohor



Asar

Penat, hmm, sekadar meluah rasa. Tadi mutiara halur keluar dari mata saya dek pinangan kawan-kawan yang mengatakan kepada saya ada yang kata belakang tentang saya. Hmm, mungkin saya agak sayu, serasa saya, saya tidak pernah menikam kawan daripada belakang, tapi walau bagaimanapun, saya teringat sebuat tazkirah seorang sahabat, sedihnya kita rasa tentu kita pernah buat begitu pada orang lain. Sebab tu kita mengalaminya pula. Air mata, saya seka didalam bilik air, sambil merenung kehadapan. Mungkin ada yang terluka kerana kata-kata saya. Muhasabah kembali






Maghrib





Isyak

No comments: