2/13/2006

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:
Perpustakaan
Laman Web Menarik Hari Ini:
www.bangsamusnah.com

Pengajaran hari ini:
Setiap masalah adalah peluang!

Subuh



Zohor



Asar
Sebelum asar tadi ke lab 14 untuk format laptop. Terkena RM15. Hm. Terkejut saya, ini memanglah mahal dan sebenarnya amat memalukan saya sebagai pelajar DCS. Saya boleh buat sendiri sepatutnya dengan kos RM5. Hmm.
Ada test Security tadi. Hanya harap bacaan hari khamis yang lepas. Laptop saya tiba-tiba corrupt. Tak dapat membuka OS.


Maghrib





Isyak

5 comments:

Khairul Nizam Zainon said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website peluang perniagaan di rumah. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Jeego said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kerja dari rumah. Peluang kerja dari rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Rockerz said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website kerja dari rumah. Peluang kerja dari rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Jeego said...

Hai, Anda mempunyai blog yang hebat! Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada website peluang perniagaan di rumah. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

Lawatilah website saya bila ada masa lapang :-)

Jeego said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang TERHANGAT DI MALAYSIA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Cuma bayar RM50 sekali seumur hidup dan lihat wang akan mencurah-curah ke akaun bank anda sampai bila-bila. Peluang cara mudah buat wang di sini.