8/08/2006


Assalamualaikum sahabat-sahabat semua. Kita tukar angin kejap erk. Puasa hari ini. Ana tengah lapar. Terliur nak makan nasi. Hehe. Macam ni lah rasanya sahabat-sahabat yang luar sana yang kelaparan. Rasa terliur nak makan, tapi tak ada duit nak makan. Hehe. Rasa nak nangis pun ada ni. Alhamdulillah boleh main internet. Duduk dalam aircond jadi tak lah terasa sangat masa tu. Sabar ye diri, nanti saya belanja awak makan.

Sabarlah sikit kan. Orang yang susah tu tak dapat duduk dalam aircond pun. Saya ni kira bertuah lah juga. Hmm. Alhamdulillah. Allah bagi izin untuk teruskan puasa. Moga-moga sampai maghrib nanti.Mana tahu, tiba-tiba buka puasa pula. Hehe. Harap-harap berjayalah. InsyaALlah. Lawalah gambar kat sebelah tu.

Source: http://www.al-islam.org/gallery/kids/Clipart/people/2250.JPG

No comments: