8/16/2006

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:
Perpustakaan

Laman Web Menarik Hari Ini:
E-Book
House Of Phreaking
Pascal, An Introduction
Puncak Keinsafan


Pengajaran hari ini:
Bersabarlah, dan ketahuilah Allah Maha Kuasa. Hargailah masa yang ada

Subuh



Zohor



Asar



Maghrib





Isyak

Alhamdulillah, masih bernyawa lagi. Syukur alhamdulillah. Tadi Instrall Turbo Pascal. Sudah 2 hari mencuba, tapi tidak boleh. Kali ini dengan Kuasa Allah, saya dapat install. Sebut sahaja Allah Maha Kuasa. Maka pasti Allah akan tolong. Semuanya dengan izin Allah.

Saya agak letih. Mungkin kekurangan air. Kurang minum air. Dimasa akhir kelas tadi, saya tidak sabar-sabar hendak keluar kelas. Hmm. Rasa nak pengsan pun ada juga. Mungkin penanngan kopi arab kot.

Tadi kekelas Network, kelas System dan akhir sekali kekelas Math. Entah mengapa, hari ini tidak ada mood saya belajar. Hmm. Allah tu Maha Kuasa. Segala nya milik Allah. ALLAH baru uji sedikit, tapi saya sudah banyak melatah. Nikmat Allah terhadap saya banyak sangat. Tidak ada duit, ALlah bagi emak dan sahabat membantu. Langsung ALlah sering kasihankan saya yang teruk ni. Moga ALlah ampunkan dosa-dosa saya.

System.
Hari ini belajar Interface buat borang. Asasnya form ini ada dua bentuk. Satu post dan satu lagi bentuknya get.

InsyaAllah jika berkelapangan, saya akan bercerita panjang dengan sahabat-sahabat semua. Doakan saya ye. Maaf salah dan silap. Wassalam






1 comment:

ufukhati said...

mumtazah,

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya. Saya baru menyemak entri berkenaan.

Bagus sekali rubrik anda.