1/08/2007

Gelisah Lagi

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:
Masih dirumah

Laman Web Menarik Hari Ini:
Rakaman Untuk Dunia Blog
Rakaman Untuk Dunia Multiply

Pengajaran hari ini:
Jangan perasan best!


Sungguh saya kegelisahan saat ini. Dup dap bergetar si jantung. Terasa lemah dan takut. Saya tertekan untuk kali ini.

Mohon ALLAH ampunkan saya. Sungguh. Ini adalah kifarah dosa-dosa saya yang suka bertangguh. Ya ALLAH.



Telefon saya senyapkan untuk seketika. Aik melarikan diri ke saya? Tiba-tiba teringat kata-kata Pn Sifu,

"Seorang pejaya, jika tidak dapat melakukan sesuatu dia akan memohon maaf. Tidak senyap berdiam diri "

Longlai saya. Astagfirullahalazim.

Doakan saya. Malam ini bertolak ke sebuah negeri untuk berpraktikal untuk esoknya. Moga ALLAh permudahkan urusan saya. Dan moga ALLAH beri kesempatan pada saya untuk ...







No comments: