4/27/2008

Ya ALLAH..bantulah aku dengan hari-hari ku

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:

Laman Web Menarik Hari Ini:

Pengajaran hari ini:


Entah kenapa, hati ini gundah gelana. Perancangan yang dibuat dua hari lalu, tidak dapat diikut dengan baik dan sekarang hanya tinggal dua hari dan 1/4 hari lagi. Tak tahu adakah saya dapat harungi hari ini dengan sebaik-sebaiknya atau ia akan pergi meninggalkan saya.


Dua bulan sejak kebelakangan ni, saya rasa agak tertekan, dengan report nya yang banyak, dengan ujian-ujian dan setakat ni, di peperiksaan akhir ni, saya masih ada dua report perlu diselesaikan. Hati ini berdebar-debar, takut melebihi tindakan.

Diharapnya, semua ini berakhir dengan baik dan moga-moga saya dapat melaluinya dengan baik. Agak gemuruh dan terasa kecil diri ini. Kenapa saya rasa jiwa saya semakin kecil dan kecil dari hari ke hari.

"Mintalah pertolongan dengan sabar dan solat" Hajatku ya ALLAH, moga semua ini dapat berlangsung dengan baik. Sahabat-sahabat doakan, agar saya dapat tersenyum dengan noktah pada 9 hb Mei nanti. InsyaALLAH.

Ya ALLAH, berilah pertolongan kepada hambaMu yang lemah ini..

-------------------------------------------------------------
mampukan saya melakukan ini semua pada hari ini?
Siapkan report lab 1
Siapkan report lab 2

Nantikan diakhir malam nanti. Doakan.

No comments: