7/11/2008

446: Apa tajuk hari ini?

Bismillahirahmanirrahim

Entah apa yang saya rasakan pada hati saya kini. Terasa letih hati, panas dan marah. Mengantuk pun ada juga. Sementara menunggu jam 3.00 petang. Saya terlopong sambil menekan keyboard, menunggu yang pasti atau tak pasti ini. Ah.. bencinya saya apabila terpaksa membuat perkara yang saya tak suka. Biarkan ia pergi...pergilah dari diriku. Malas hendak di layan lagi tentang diriku dan hatiku ini.

Bicara hati yang sepi, adalah bicara yang paling berbahaya. Hati yang sepi harus dipenuhi dengan benda yang membuatkan hati itu penuh. Entah sejak bila saya mengalami masalah ini. Hati saya senantiasa sepi entah bila dia sepi tak tahu lah saya. Hmm....Biarlah.....

Adakah saya perlu mengikut hati saya yang sepi ini. Entah betul entah tidak kata sihati yang sepi ini....Sejak kebelakangan ini saya jarang tidur awal. Entah apa yang saya tunggu. Sekarang mata saya boleh bertahan hingga jam 2.00 pagi walau. Hmm mungkin ini keadaan yang dialami oleh pelajar lelaki. Tak boleh tidur malam.


No comments: