8/23/2008

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:

Laman Web Menarik Hari Ini:

Pengajaran hari ini:

Sukar saya gambarkan debaran hati saya. Celupar sungguh mulut KMPng sehingga menyebabkan kerja yang saya buat sambil-sambil menonton berita di tv3 terbantut. Tercabar hati ini, berdebar-debar dengan apa yang dikatakan oleh mulutnya yang cabul tersebut. Gementar. Islam dibuang, Islam berani dicabar sedang kita tidak mencabar sesiapa pun sahaja. Islam diperlekehkan begitu sahaja. Hendak saja saya tendang mulut dia yang cabul tu. (saya sedang menggigil ni)

Ya ALLAH, tunjukkan jalan yang benar. Ya ALLAH muliakan agamaMu, agama Islam yang mulia ini. Aku hamba hina ya ALLAH. Tapi berilah aku dan yang lain kekuatan untuk mempertahankan agama mu, menghadirkan agama yang mulia dalam kehidupan kami. ya ALLAH, bantulah kami..

No comments: