10/27/2008

Progress XML

Bismillahirahmanirrahim

Assalamualaikum..

Destinasi:
Rumah

Laman Web Menarik Hari Ini:

Pengajaran hari ini:
Tempat Download



Alhamdulillah, telah buat sikit projek XML. Untuk mendapat gambaran untuk projek ini, saya bercadang pada mulanya untuk buat versi statik, html, kemudian baru saya akan lihat bagaimana hendak ambil data dari xml. Doakan saya..

(tekan untuk besarkan)

Mungkin langkah selepas ini, saya akan buat xml, xml schema dan xsl file untuk buat yang statik sahaja dulu, kemudian selepas itu saya akan belajar buat yang dynamic pula..

Sikit, sikit insyaALLAH. Esok saya ada presentation untuk projeck Human Computer Interface (HCI) apa pun tidak buat lagi, bercadang hendak buat versi Aliff Baa Taa punya education nak guna power point. Dan saya kena hantar projek Web Tech. Doakan lah..

Lusa pula saya ada final web technology. Perlu habiskan baca hari ini, insyaALLAH. Moga ALLAH permudahkan segala

1 comment:

uwais said...

belajar cam perit..susah payah..cam bertani. tebas lalang bersih tanah, bajak gembur, baru tanam..pastu kena jaga-siram baja dsb, laama lak tuh tempoh ny.. dh tiba masa yg dijanjikan, barulah nampak hasilnya. masa tuh, tentu hilang segala penat lelah susah payah lencun dgn keringat dn air mata.. :)
dn hasilnya, ramai yg buleh merasa sama..
tentulah pahala berganda, sbb usaha selama ini kerana Allah semata. 'ala barakatilah!!