5/25/2009

Kawan

Tiba-tiba mahu menjejak semua rakan-rakan yang pernah ku kenali dahulu.
Kawan sekolah rendah
Kawan sekolah menengah
Kawan di Dungun
Maafkan salah dan silap ku kawan-kawanku...


Kawan/Network

Duduk dialam bidang IT ni perlu ramai kawan-kawan.
Ini aku insafi semasa aku mengikut melayubuntu.blogspot.com
Aku mengikut Saudara Zulmac sehingga aku tidak kekok-kekok lagi bersama dengan Linux. Mengikut orang yang mahir menjadikan kita berkeyakinan dan rasa tidak berseorangan.


Aku

Sekarang aku sedang mengejar pelangi.
Memang kena cepat.
Sapa lambat, banyak tidur kena tinggal. Begitulah bila berada dalam dunia IT ini. Hmm. Kena senantiasa belajar. Kena sentiasa ikut perkembangan. Kena cepat. Kena suka.


Together we strive...
Semoga sebaik-baik penghujung kita adalah sebaik-baik pengakhiran.
Wallahualam.............

No comments: